Zvířátka v Zoner Callisto 5 FREE

12.03.2016 20:38

Naším dalším (tentokráte domácím) úkolem bylo namalovat v programu Zoner Callisto 5 FREE ( ano, to je ten program, ve kterém se nikdo neorientuje) nějaké podmořské zvířátko. Já jsem si vybral Strašidlo (což vlastně neni podmořské zvířátko, ale to nevadí), Šneka (což je vlastně želva, ale to nevadí) a Škebli. A nyní k tomu, jak se mi to dělalo: práce to byla velice náročná, nejhůře se mi asi dělalo to Strašidlo a ten Šnek. Při práci jsem dostal menší záchvat zoufalství. Ale dostal jsem se z toho. Nicméně jsem pokračoval směle v práci. Nakonec, po urputném cca 1 dnem práce jsem tyto tři zrůdy dokreslil (ano, píšu zrůdy, jelikož se mi to moc nepovedlo). Zde tedy předkládám hotové výtvory a doufám, že příště se seznámíme s jiným programem:

—————

Zpět